Stare Kurowo 12.03.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Modernizacja dachu, orynnowania i instalacji odgromowej
kościoła św. Michała w Błotnicy
Rozdział I. ZAMAWIAJĄCY
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętych Apostołów
Piotra i Pawła w Starym Kurowie
Ul. Daszyńskiego 4
66-540 Stare Kurowo
NIP: 281-00-05-533
Rozdział II. TRYB ZAMÓWIENIA, PODSTAWA PRAWNA
1. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zastosowanie mają zasady Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Rozdział III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonaniu robót budowlanych polegających na modernizacji dachu, orynnowania i instalacji odgromowej kościoła św. Michała w Błotnicy. Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacji projektowa.
2. Robot będą prowadzone pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane.
3. Dla robót budowalnych wydana została decyzja pozwolenia na budowę nr 222/2024 z dnia 02.12.2024 r.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera Wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Rozdział IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Rozdział V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy
2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Rozdział VI. WYKLUCZENIE WYKONAWCY ORAZ SPEŁNIENIE WARUNKÓW
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę, który:
Złożył ofertę niezgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie lub budowie lub przebudowie dachu, w zakres której wchodziło wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył wymienione roboty budowlane
b) Dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branży:
uprawnienia budowlane w specjalności specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) w zakresie do kierowania robotami budowlanymi.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
Rozdział VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków postępowania – załącznik nr 2.
b) Wykaz robót – załącznik nr 4
c) Wykaz osób – załącznik nr 5
d) Pełnomocnictwo osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeśli
dotyczy).
Rozdział VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE KONTAKTOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie pytania bądź wątpliwości można przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
2. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.
3. Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:
Ks. dr. Roman Skarżyński, tel. 95 76 15 059 e-mail: starekurowo@diecezjazg.pl
Łukasz Węglarz tel. 95 76 15 052 wew. 336, e-mail: l.weglarz@starekurowo.pl
Rozdział IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Ofertę należy opracować na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego lub na dokumentach własnych wykonawcy, które zawierają identyczne dane.
4. Formularz ofertowy oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
6. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dołączyć do oferty. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników.
9. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; dokumenty dot. spełniania warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Gwarancja na wykonane roboty: min. 24 miesiące.
Rozdział X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca winien w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego podać łączną cenę netto /bez VAT/ przedmiotu zamówienia w PLN, podatek VAT i łączną cenę brutto /z VAT/ przedmiotu zamówienia w PLN za realizację przedmiotu zamówienia w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla każdej części zamówienia.
2. Cena ofertowa zostanie obliczona jako suma jednostkowych pozycji składających się na przedmiot zapytania.
3. Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie w poszczególnych pozycjach kosztorysu, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Dlatego cena musi obejmować wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zakup i dostawę materiałów budowlanych.
Rozdział XI. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:
Cena - 100 %,
2. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie ze wzorem: cena brutto najniższa z badanych ofert / cena brutto oferty badanej x 100 pkt x 100%.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w postępowaniu: 100 pkt.
Rozdział XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty można przesłać pocztą na adres lub złożyć osobiście: Urzędzie Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo lub Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Starym Kurowie, Ul. Daszyńskiego 4, 66-540 Stare Kurowo.
2. Termin składania ofert upływa: 24.04.2025 r. do godz. 11:00
3. Oferty złożone po terminie bądź w inny sposób nie będą rozpatrywane.
4. Oferty należy składać w formie pisemnej w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „ OFERTA – Dach Błotnica - nie otwierać przed 24.04.2025 r. godzina 11:00.”
Rozdział XIII. ZAWARCIE UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców
o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz do Wykonawcy, którego oferta została wybrana informację
o terminie i miejscu podpisania umowy.
2. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta według projektu umowy stanowi załącznik nr 3.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Rozdział XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zmiana oraz treść pytań wraz z wyjaśnieniami zostanie opublikowana na stronie: Parafii oraz BIP Urzędu Gminy Stare Kurowo.
Rozdział XV. ZAŁĄCZNIKI FORMAT PDF
1. Formularz oferty – załącznik nr 1
2. Oświadczenie – załącznik nr 2
3. Wzór umowy – załącznik nr 3
4. Wykaz robót – załącznik nr 4
5. Wykaz osób – załącznik nr 5
Rozdział XV. ZAŁĄCZNIKI FORMAT DOC
1. Formularz oferty – załącznik nr 1
2. Oświadczenie – załącznik nr 2
3. Wzór umowy – załącznik nr 3
4. Wykaz robót – załącznik nr 4
5. Wykaz osób – załącznik nr 5
ul. Daszyńskiego 4
66-540 Stare Kurowo
+48 95 76 15 059
+48 512 469 247
starekurowo@diecezjazg.pl
Nr konta parafii
11 8362 0005 0260 1414 2000 0010
Nr konta na remont organów
53 8362 0005 0260 1414 2000 0030
NIP 2810005533
REGON 040075716
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.